GESLAAGD!!!!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karin en Sanne - WaarBenJij.nu GESLAAGD!!!!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Karin en Sanne - WaarBenJij.nu

GESLAAGD!!!!!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Karin en Sanne

11 December 2008 | Thailand, Chiang Mai

Hej allemaal
We zijn geslaagd voor onze Ancient Thaise massagecursus. We hebben een certificaat gekregen en zijn nu in Thaise ogen profs, hahaha.
Het was erg leuk om te doen. De eerste dag hebben we heel fanatiek geoefend en heel serieus de stappen van de juf gevolgd. De volgende dag waren we allebei ziek.... Dus iets te enthousiast geweest met alle spieren losmaken en de energiebanen open te zetten. Het weekend uitgeziekt en afgelopen maandag weer enthousiast door gegaan. Alleen nu iets relaxter. De groep was steeds anders omdat je elke dag kan instromen. Maar wel gezellig om van elk land iemand in de groep te hebben.
Omdat er demostraties in Bangkok zijn geweest hebben veel mensen hun reis gecanceld wat dus inhoudt dat er nu minder toeristen zijn hier. We waren dus met 4 mensen in de groep ipv 10. Wel erg gezellig.De medewerkers van de massagesalonhadden nu ook weinig te doen en kwamen in onze les buurten. Erg voordelig want ze konden niet stil zitten met hun handen en wilden graag masseren. Dus een goede handmassage gehad (muisarm weer helemaal verdwenen!)en Ka haar rug is goed gekraakt. Al met al een leuk weekje.
Chang Mai heeft alles. Fijne stad om in rond te lopen, foodstals met eten voor 50 cent per persoon maar ook veel restaurantjes met vooral biologische eten. Je kunt hier allerlei cursusen volgen als je geld hebt: kook, massage, monnikcursus. Maar wij zijn weer tevreden en gaan morgen door naar Pai. Een stadje in het noorden van Thailand waar we een tocht door de natuur gaan maken, hier trekkings genoemd.
Oja hier komen de kerstlichtjes ook al te voorschijn en her en der staat een kerstboom, dus grote kans dat de kerstman iets onder een boompje achterlaat..... (Sinterklaas had gelukkig nog aan ons gedacht: via de webcam, een mooi gedicht via de mail en: een brownie in de slipper!)
Veel plezier in de sneeuw en heel veel groetjes uit het inderdaad warme Thailand, wel raar deze maand...
Doeiiiii Sanne en Karin

Er staan weer nieuwe foto's op:

• 11 December 2008 - 17:25

Coen:

Prachtig dat je ook een diploma hebt gekregen, hoe gaan jullie die bewaren zonder te kreuken? Wat Pai (City) betreft, zo te zien zijn jullie daar niet de eersten. Op GE travelblog foto's van een groep die een trekking per olifant (lijkt me echt iets voor Sanne) deed. Velen gaan vervolgens naar Mae Hong Son (City) vanwege de "Long neck Hill Tribes. Je weet wel allemaal ringen om de hals. Als je in Flickr zoekt op Pai kom je die tegen.
    Veel plezier daar, hier is het koud en nat, dat maakt het bij jullie des te lekkerder en tijdens frisse nachten slaap je goed XXXX

• 11 December 2008 - 18:38

Petry:

Wauw, wat een foto, dat moet ik nog maar eens voor elkaar zien te krijgen! En bij deze meld ik me aan om een heerlijke massage van jullie te krijgen! Lijkt me nu al fijn!
    Heerlijk wat jullie allemaal meemaken! hopelijk hebben jullie weer een goede reis achter de rug en maken jullie weer mooie dingen mee!
    Liefs Petry

• 11 December 2008 - 20:57

Dieneke:

jullie genieten er wel van zeg en wat een schitterende foto's, welk een hoeveelheid in zo'n tijd! Heerlijk zoals jullie avonturieren, mooi om de foto's te bekijken.
    Kom gezond weer thuis!
    Gelukkig hebben jullie niet val last ondervonden van de politieke onrust?
    We gaan hier een lange winter tegemoet!Dus neem het er van!
    lieve groeten!

• 12 December 2008 - 15:44

Anoek:

waar kan ik me inschrijven voor een massage? lijkt me lekker!
    weer mooie verhalen om te lezen!
    liefs! noek

• 13 December 2008 - 15:30

Lotte:

Is het een massage opleiding of een kamasutracursus;-)

• 15 December 2008 - 10:08

Gertrude:

gefeliciteerd!!!!
    jullie zien er geweldig uit! Bedankt, ook namens de kinderen voor het sinterklaad gedicht. Enne, jullie mogen van ceel ook op z'n feestje komen! O nee, ze zijn nog steeds op reis!
    groeten!!