Zondag vertrekken we! - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Karin en Sanne - WaarBenJij.nu Zondag vertrekken we! - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Karin en Sanne - WaarBenJij.nu

Zondag vertrekken we!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin en Sanne

08 Juli 2011 | Denemarken, Hirtshals

Nog heel even... en dan vertrekken we naar Denemarken met de auto en de tent. Dinsdagochtend hebben we de overtocht met de boot naar Noorwegen.

Veel inkopen gedaan: alles is heel duur in Noorwegen. Vooral drank! Dus dan maar 5 liter pp in ons kleine autootje. Als de benzine op is, rijden we verder op rosé en bier :)

Ook de koffie al ingepakt, maar de 'ouderwetse' zak met aardappels mag niet mee naar Noorwegen van de douane. Jammer, want het voelt zo jaren 70 en 80 om een eigen zak aardappels mee te nemen. Dus we gaan voor de modernere versie: Pakken met Wraps! Die wegen ook niet zo zwaar haha.

Nog 2 nachtjes slapen (maar eerst de katten naar 5huizen brengen) en dan gaan we.

Karin & Sanne

• 08 Juli 2011 - 21:36

Margreth :

De katten liggen lekker te slapen. Minoes boven op de boekenkast en Ziggy naast de etensbak. Dus jullie kunnen met een gerust hart vertrekken. Ee hele mooie en leuke reis gewenst en kijk jullie ogen uit zodat je heel wat te schrijven hebt, want wij komen daar waarschijnlijk nooit nu we naar India gaan in februari 2012en daarna naar Peru. Kusjes en goeie reis. Margre

• 11 Juli 2011 - 21:30

Margreth Boot:

Ik zie dat jullie al in het noorden van Denemarken zijn. Leuke rustdag gehad? Hier was het in ieder geval heerlijk weer en de twee dames hebben het heerlijk naar hun zin bij de ander 4 katten.

• 14 Juli 2011 - 16:53

Karin:

Hoi!
    We zitten ondertussen al in Noorwegen.. maar het internet is hier niet zo snel op de camping. Dus ik kan niet op de site inloggen voor eenleuk verslag.
    Maar na een ruige overtocht met de boot zijn we het mooie Noorwegen aan het verkennen.
    Vandaag de Preikestoel beklommen. Wat een tocht! Zucht, steun, maar o zo mooi. Heerlijk weer hier; we zijn beide al verbrand, ondanks goed insmeren.
    Alleen een beetje duur: 6 kleine broodjes: 10 euro!
    Maar al die mooie uitzichten maken die prijzen wel helemaal goed!

Misschien beter internet op de volgende camping :(

Groetjes uit een warm, zonnig en mooi Noorwegen,
    Karin en Sanen

• 14 Juli 2011 - 21:34

Margreth Boot:

Dus jullie boffen , mooi weer en mooie natuur. Hier is het windkracht 8 en voortdurend flinke buien. Verwarming aan. Maar waar zijn jullie ergens. we kunnen de preekstoel niet vinden op google maps. liefs. MaCo