Vis(je) gevangen - Reisverslag uit Kinsarvik, Noorwegen van Karin en Sanne - WaarBenJij.nu Vis(je) gevangen - Reisverslag uit Kinsarvik, Noorwegen van Karin en Sanne - WaarBenJij.nu

Vis(je) gevangen

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin en Sanne

19 Juli 2011 | Noorwegen, Kinsarvik

En hier weer een kort verslagje:
Na een wiebelige overtocht van DK naar NO en een goede beklimming van de Preikestoele, zijn we via de hele mooie route 520 (The Top of the world!!) naar Kinsarvik gereden in de Hardangervida.
Heel mooi hier! Veel tochten al gelopen en zelfs al met het bootje de fjord op geweest. Sanne heeft een Wijting gevangen! Maar hij heeft weer de vrijheid gekregen, omdat we hem niet wilde 'vermoorden'.
Geen Vis-bbq voor ons dus.
Morgen naar Geiloo, naar de Gletsjer en dan waarschijnlijk via Rjukan weer naar Kristansand voor de boot van volgende week woensdag.
O, wat een mooi land!

• 19 Juli 2011 - 23:32

Margreth :

Hoi wat ziet dat er goed uit, jij met dat zwemvest, de vis kijkt wel een beetje moeilijk.De bomen achter je zien er wel machtig uit. Ben benieuwd naar de volgende dagen. xxx, margre

• 24 Juli 2011 - 16:57

Margreth :

Er is zeker niet veel wifi in Noorwegen. Hoe gaat het? Na de dramatische gebeurtenissen zal er ondanks de prachtige natuur wel een donkere wolk boven jullie vakantie blijven hangen. Liefs, Margre